Åhhh härligt

I natt har Milo sovit som en stock... han somnade vid 20,00 och vaknade vid 1 men ville inte ha mat, bara nappen... sen sov han till kl 10 i9=) och jag fick en chock när jag tittade på klockan...

Igår skulle det komma folk och titta på bordet och stolarna som ligger ute på blocket... från 14 satt jag och väntade dom... när kl var 19 ringde tomas och frågade om dom var på g... men då hade dom beslutat sig för att komma som i dag istället...ringer man inte och meddelar detta då??? jaja, men nu är dom på g... och känns inge kul alls att jag har lovat dom att gå ner i priset när folk majlar hela tiden.. men men...

och vad ska man hitta på idag då?? Har inte den blekaste vad vi ska göra... vill hälsa på någon rolig människa, men nepp alla jobbar eller sover för dom jobbat natt... så vilka återstår... jo mormor och morfar... men dom är inte det minsta roliga... sist vi var där så kunde vi inte ens gå på affären efteråt... Mormor lät Milo leka med massa vatten när jag var ute och rökte...så ungen såg ut som ett vattendjur...var bara att åka hem och byta kläder på han... och hur kul är det då??? sen ska hon bara knöla i han och hunden massa mat...och det tycker inte jag om... hunden brukar kunna få rännskita...mindre kul... men men... få ta och gå en sväng istället då...


Höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0