ALLT är fel

Ja, idag är en sådann dag... hade jag vetat de jag vet nu i morse hade jag inte klivit ur sängen!!!
du vet, en sådann dag då ALLT går fel, man är klantig, tappar saker, slår sönder saker och allt som bara kan gå fel går fel... och som grädde på mosen så har man huvudvärk och mår pyton... jag hatar verkligen sådanna dagar!!!

Sussi och Natta kom förbi en sväng på fm och gjorde min dag lite bättre!!!! är så kul att få prata med dom=)

Annars är mitt liv som vanligt...allt bara rullar på och man poar på här hemma, så jag har inte så mycket att skriva om... sitter bara här och väntar på en som ska komma och köpa mitt bord m stolar.. får man lös lite pengar, så ska jag rusta och göra Milo´s lekrum snyggt...köpa lite möbler och så...kul kul...
Nä nu har jag inge mer att skriva om...så vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0