Fredag!

snart helg igen...veckorna bara springer iväg tycker jag...och ju mer ångest får jag för varje vecka som går!!! snart är det dax att börja jobba igen och lämna prinsen på dagis... och jag vill verkligen inte... och sen gör det ju inte saken bättre att jag inte vet om jag blir kvar på persgården heller... jag trivs ju så bra där, iaf på 3an med alla underbara tjejer...och killar...men men... idagsläget så vågar man ju inte säga upp sig heller,,,

Idag så ska jag dra mer tapet på den blivande fondväggen, upp till mamma och hjälpa dom med datorn och ja, sen det vanliga...suga & torka golven, laga mat och leka med killen...

imorgon lördag blir det fullt upp... på fm kommer min mormor förbi och jag ska rulla håret på henne... sen ska jag och tomas ner på hans jobb och lacka...kul kul...tycker det är såå kul att lacka... ska iaf lacka ett bord, en stol och fönsterfoder till lekrummet... roligt värre!!!!sen när vi kommer hem så blir det de vanliga... skulle iof behöva till willys åxå... men det kanske man kan ta på söndag...

Nä nu ska jag ta reda på tvätten så jag har nå rena kläder att sätta på killen innan vi åker upp på bruket och handlar mat till kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0