hmmm

igår kväll kräktes även Milo när han skulle sova...man hade badat han och gjort han fin gör natten... men det var bara att börja om att tvätta av han och byta pyamas...men natten har vait lugn för oss båda, så magsjuka är det ju inte... men konstigt... hade det varit maten så borde ju tomas åxå ha kräkts..eller????

idag ska jag städa undan lite i rummet vi rustar så vi kan måla andra halvan... 4ggr ska det målas... sen hoppas jag på att tapeterna kommer upp i morgon och att jag får göra i ordning på onsdag... men bordet och stolarna som ska vara där inne kommer till helgen...sen ska det lekas på hög nivå...JIPPI!!!! men vad ljust och fint det är i rummet nu fast bara halva är målat... vilken skillnad...vita väggar istället för pissgula... såå mycket bättre=)


snart skulle mamma komma förbi och dricka kaffe med oss... hon skulle till HC runt 9 så efter det skulle hon dyka upp...alltid trevligt med sällskap på morgonkvisten...
Nä nu ska jag klä mitt vilddjur...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0