Magsjuka????Blääää

Hoppas hoppas inte....!!! Har fruktansvärt ont i magen, mår illa och har kräkts 1 gång... Tomas snäll som han är hade lagat mat och jag äter sen kräks jag upp det igen... tacksamt gjort av mej...gjorde även det många gånger när jag väntade Milo *skrattar* NÄÄÄ, jag är inte gravid igen...det får då vänta ett tag till iaf ett bra tag till=)

Tomas är ute och snickrar lite på huset, milo sitter och leker och jag har precis målat milos lekrum 3ggr...*suckar* det var fasiken vad det lyser igenom överallt...och jag åker nog på en 4e gång åxå... synd att jag får måla halva rummet i taget då allt står i andra halvan...så bara ena halvan e klar så ska jag mpla andra halvan...sen när målningen är klar ska jag tapetsera en snygg fondvägg=) kommer bli såå snyggt=)
jaja, längtar till de e klart iaf=) ser ut som en tromb gott igenom hela nedre plan...fan vad jag hattar detta--- ska bli så kul när allt e klart...

nä nu ska jag lägga mej och titta på killen när han plockar med alla sina saker...
höres

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ju det jag sa,att man får måla många ggr,väggarna suger som en svamp!!! Men du har ju kommit halvvägs..

2009-08-23 @ 17:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0