Många tankar

Det är många tankar i mitt huvud för tillfället!!! facebook kan vara ganska bra, man kan träffa folk man tappat allt vad kontakt med heter!!! MEN oj vad mycket släkt jag har helt plötsligt!!! över några dagar så vart min släkt betydligt mycket större!!!

Nu sitter jag här och bara väntar på att min Prins ska vakna... jag är uppe och i farten.... men han bara fortsätter sova... VARFÖR sover han inte såhär när jag vill sova för??? klockan är ju fasiken snart 9... jag vill åxå sova så länge ju... men nepp man är helt inställd på att kl halv 8-8 då ska man upp... och ja, jag vaknade men inte han... men det är skönt med lite egentid såhär på morgonen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0