Milo 10 månader

Ja, det är sant...min lilla bäbis är nu 10 Månader... vart fasiken tog dom månaderna vägen??? känns ju som jag kom från bb för ett par tre veckor sedan ju... fattar inte hur tiden kan springa i väg så fort...

Milo har även ÄNTLIGEN börjat säga mamma (ma maa) såå sött=) vart så glad i morse när jag vaknade av att han stog i sin säng och pekade på mej och ropade ma maa... man vaknade med ett leende på läpparna....

Nu är ÄNTLIGEN våran toa nästan klar... lite småfix kvar som krokar och ställa allt i ordning igen... men igår invigde vi duschen.... så skönt att slippa planera när och vart man ska duscha...
vart iaf helt nöjd med toan nu och duschen gör hela rummet lär jag säga...så enormt snygg=) lägger ut lite bilder sen när allt är klart... om jag kommer ihåg vill säga...

Nä nu ska jag göra oss klar för att åka hem till mamma och äta lite mat...mmm mammas mat, ingen kan laga mat som min mamma=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0