Shoppat järnet

ja det kan jag lova att jag gjort!!! och fy fan vad kul det är... tänk att gå i en leksaksaffär och bara handla massor...kan det bli roligare??? ja, lika kul var det inne på ikea...synd bara att det var smockat med tråkiga människor...tur jag hade pullan med mej (ja, jenny så klart, vad trodde du då??)
hon skämde ut mej och vi fick en del skratt.... Gubben min var hemma och spacklade och fixade inne i milos lekrum.. så i morgon kan man börja måla och ev så hinner vi tapetsera fondväggen åxå...hoppas hoppas!!!
ja jag har köpt massor med saker till min lillkille idag... kan säga att han är ganska så bortskämd... men nu kommer han inte få så mycket i 1 års present av oss... lite kläder bara... han har ju trots allt fått saker för runt 3000:- nu, och det vart en massa leksaker kan jag lova=) fast det var ju lite möbler åxå...

i kväll kommer det bara bli en dusch och sen soffan när killen somnat... känner mej lite slut efter en brottningsdag i köpis med alla människor...
Nä nu börjar prinsen bli lite putt..ska leka en stund nu, innan sängen kallar på han...

på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0