Sussi, bruket och städning

så har min dag sett ut änsålänge... sussi kom förbi i morse och vi drack kaffe och åt frulle... så trevligt med sällskap, nog för att jag har det varje morgon...men ett vuxet sällskap, och det är en jävla skillnad de...
efter frullen knatade vi upp på bruket och strosade omkring, sen vart det tidig lunch på hanssons...bakad potatis...mmm såå gott...
inhandlingen slutade med nagelack och barntandkräm... ett lila och ett skrikgult nagelack...Eva´s naglar var så fina i skrikgul färg... satte mej nu när milo somnade och målade på.. och FYYY FAN hur jag såg ut... såg ut som jag lekt med maskrosor eller nått... så bort med det och på med den lila istället...mycket bättre...

sen städade jag av lite här hemma...igen...fick höra igår - men anna, du kan ju inte städa jämt...-JOOO, jag MÅSTE göra det då milo är överallt och ingenstans, sen en hund som lortar ner massor...så jo...men det blir inte så ofta jag storstädar istället...för det har jag inte tid med... och då lär man ju fixa barnvakt, men det är typ ingen som kan hjälpa mej när jag behöver hjälp så jag börjar tröttna!!!
Har försökt i en v ecka nu att få barnvakt till på måndag... då ska jag till frissan och klippa bort mitt hår...men har jag inte fått tag i någon till i morgon så skulle jag ringa och avboka min tid...men sussi, underbara sussi ställer upp hon...SÅÅÅ snällt...som om hon inte skulle ha nog med sina 3..tur det inte är så långtid det handlar om... tack så mycket för det gumman!!!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra mer idag... skulle behöva slipa och spackla... men du ska ju gubben bara gnälla sen så jag ger fan i det... då får han fixa det själv så tapetserar jag istället...MYCKET roligare=)


Nä ska man ta och sätta sig med räkningarna nu när killen sover... hatar verkligen att betala denna skit... man känner sig så rik innan sen blir man luspank...*suckar* trist som tusan... men men


Kommentarer
Postat av: Cicci

Du har inte ens frågat mig kusin!!=(

2009-08-27 @ 17:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0