Trööök väder!!!

Vart tog solen och det sköna vädret vägen??? kommer det regna i ett par veckor nu då???*suckar* jag vill verkligen inte ha höst och vinter... kan det inte bli vår igen... jag hatar verkligen de mörka tråkiga, kalla tiden!!! jag vill ha sol, sol och massor med sol, värme och ja den härliga sommaren....menmen, blir ju ALDRIG som jag vill!!!!

Pratade med bossen i måndags och fortfarande är det inte klart vart jag kommer att hamna  när jag ska börja jobba...*suckar* ska man behöva gå och grubbla på sådanna saker ett helt jävla år??? vill verkligen vara kvar på pgården och 3 an...trivs ju så bra där med tjejerna... bara jag inte hamnar på villan eller h-grenska, hantverkan...*skrattar* ja då fans det bara ett ställe kvar och dit vill jag ju inte heller... hemtjänsten... det var inget jobb för mej, trivdes inte där när jag var där så jag tror inte att jag skulle gilla jobbet nu heller.... men men... man vågar ju inte säga upp sig heller...
kanske ska ut och söka nya jobb...

Idag blir det inge måla för mej..har så jävulskt ont i handen.... ska kanske ringa domsom opererade handen och skälla på dom...jag är bättre eller ja, kanonbra i handleden, men resten då???klarade knappt av att skala potatis igår... men men...

Nä nu ska jag fixa frulle till mej och prinsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0