Tröööök

sitter man här och har inte ett skit att göra...eller JO, igentligen massor!!! ska suga av golven här hemma...IGEN... men Milo sover och vill inte väcka han då han blir så j*vla surig och bara grinar närmaste timmen och det orkar jag INTE med...
tänkte lägga emj och sova en stund, har huvudvärk...IGEN.... men mamma och Eddie var på väg hit...så nå sova hinns inte med idag... får göra tidig kväller istället...
Ikväll kommer Kusin förbi och ska titta på film med oss... Nyaste Wallander kom ju hem i lådan idag... så det är ju ett måste!!!

har nyligen varit i tvättstugan och kastat in en massa tvätt...Igen... fy fasiken vad vi har tvätt... man är lat och bekväm och tänker att jag tvättar i morgon, och dagen därpå tänker man samma sak och så fortsätter det till man inte har nått rent kvar... sen får jag tvätta ihjäl mej istället... jag fattar inte varför jag gör så jämt... lathet kanske... men det är ju så trist, tvätta, tumla/hänga, vika och plocka in och blir en massa springa då Milos kläder är nere och våra uppe...*suckar*

Har satt ut vårat bord med stolar på blocket... ska göra iordning ett rum nere till Milo... ett lekrum, är så trött på att ha hans leksaker överallt på nedre plan... stora backar i tvrummet, ser så tattigt ut... men nu ska han få ett eget lekrum... kommer bli kanon... men först ska folk fatta att dom ska köpa bordet så jag får tömma det...sen ska jag måla om, hatar de gula äckliga väggarna... ska bli vitt med en snygg fondvägg istället... sen pengarna jag får för bordet ska jag lägga på lite nya saker till rummet, som bord, stolar, hyllor och lite smått och gott...så han får ett riktigt snyggt lekrum...kommer bli kanon=)

nä nu ska jag surfa runt lite och ha det dötrist...inte någon som vill göra mej sällis???

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hihi, vilket muntert inlägg ;P Det påminner mig om allt tråkigt jag har att göra här hemma också :/

2009-08-20 @ 21:14:45
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0