3dagar kvar

och jag har igentligen massor att göra... saker jag skulle göra under min lediga helg...men den var mindre trevlig lär jag säga... det började på fredagsmorgonen med att jag åkte på magsjuka och feber... vid lunch kom min snälla svärmor och tog milo så jag fick vila... dom han ínte ens här ifrån så tog jag hinken och gick och lamej för att sova... sov till kl var nästan halv 4 och när jag kom ner så låg min sambo på soffa (han hade igentligen inte ens slutat jobba) då hade han kommit hem med magsjuka han åxå... så Milo fick sova hos farmor och farfar... medand jag låg på soffan och sov från 5-19.30 sen vid 9 gick jag upp och sov och sov till halv 9 dagen efter...
lördagen mådde man lite konstigt och magen var väldigt orolig... så  inge mat på 2 dagar vart det=) tur iaf att milo har klarat sig... men han kommer väl på julafton...skulle ju vara så typist...

och idag ska jag ut och jobba kl 13,00, men tyvärr så vart det en kortdag då gubben är hemma med ryggskott och kan inte röra sig. och när han väl ska röra sig så kryper han på golvet eller går väldigt krokigt=)
så ja, jag ska ut och jobba till 16,00... känns lite värdelöst att gå till jobbet för 3 timma...men men....

nä nu ska prinsen få sova en stund innan han ska packa och göra klart för en tripp till mormor på 3 timmar...
höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0