En natt med krupp

i 5 dagar har lilleman varit frisk..i 5 hela dagar med bara hosta... 1 natt har han sovit sig igenom utan att bli störd av hostan... 1 jävla natt... tycker så synd om han... och i natt började det om... han hade krupp igen och hostade och kräktes om varann... bädda rent och trösta, natta han igen och sen en stund senare var det bara att bädda rent ige... så höll min natt på... tur man är ledig till på fredag nu... känns som om dom tror att man inte vill jobba och skyller på olika saker... men så är det INTE....
jag är så less på detta... varför håller det på såhär hela tiden???
men snart ska vi bege oss till HC då hans kruppmedcin inte fungerar som den ska...så jag hoppas att det finns något som kommer hjälpa...själv orkar jag knapp nått då man är vaken största delen av nätterna... är det inte Milo som hostar så är det jag... håller på bli tokig...

idag skulle milo få sprutan för svinsjukan...men nepp, det sket sig då han har feber och är förkyld...så vi måste skjuta på det till nästa vecka i hopp om att han är frisk då...

I helgen har jag jobbat hela tiden... och har börjat komma in mej i jobbet... är faktist ganska kul att vara i farten igen...sen är ju de boende jättehärliga... sen är ju personalen jätte bra åxå... eller iaf nästan alla=) men men... man kan ju inte gilla ALLA...!!!

Nä nu ska jag börja göra klar lilleman så vi kan ta oss till HC och hoppas på att han kommer bli bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0