nattliga besök!

Vi har haft nattliga besök här senaste veckorna... men NU börjar han att störa mej... här om morgonen satt jag på bron och rökte och tittade över på grannens tomt, och tyckte det så konstigt men bekant ut... då hittade jag en kattsandspåse men kattskit i... som jag stälde på bron på kvällen... men eftersom den var borta trodd ejag tomas kastat den... men nepp, den låg på grannens tomt... så det var bara att gå dit och städa upp...
i morse så såg jag att det fattades ett gravljus i en av mina lyktor... första tanken var ju att någon stulit den... men varför ta 1 av 3st??? och varför bara ljuset och inte lyktorna??? jaja, det är som det är, så jag skulle ställa lyktan till rätta då jag ser att den är trasig och glaset ligger i en fin hög breve... hmm, varför komma och sno ett gravljus, ha sönder lykta och städa upp eftersig??? snälla tjuvar nuförtiden...
så jag tog telefonen och ringde sambon och skulle berätta om den snälla tjuven... men då hade han hittat lyktan på grusgången i natt... och vi kom fram till att den snälla tjuven måste vara en lekfull räv... jag har sett rävar springa i närheten så ja, han är även på våran bro och leker....


memn jag tror knappast att det är räven som har varit in i husvagnen... så det måste ha varit en sk snälltjuv... synd bara att han inte stängde dörren eftersig... så vi hade sluppit få massa vatten i den... men men... han kanske inte var en så snäll tjuv trots allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0