the phone house suger!!!

ja, iaf deras flyttbara butiker!!! 17/11 beställde jag en ny telefon och fortfarande har den inte kommit... mamma som beställde en samtidigt som mej har fått sin för ca 1 vecka sedan... men vart f*n är min då???
så jag ringde tele 2 och kollade, men nepp...dom hade inte fått in nått om att jag har förlängt mitt abonomang...så jag ringde till the phone house och kollade...Nepp dom hade inte heller fått in nått papper på mej...så jag har inte köpt något med andra ord... så hur gör man???
ja jag vart irriterad och avbeställde allt som jag INTE hade beställt... om papperna kommer in så har jag hävt avtalet.... men frågan är hur mycket man kan lita på det... åker jag in och köper en i butiken idag så ska ni se att nästa vecka har jag en telefon snat...så då sitter man med 2 abonomang...så hur fan gör man???
ska klura på detta under dagen!!!

i dag ska jag och milo åka ner till hästbo och hälsa på... skulle komma runt 10 lovade jag...men tyvärr så sover milo nu så det får vänta till han vaknat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0