Två filmer

Fick två filmer i brevlådan här om dagen och nu har jag sett båda så jag tänkte berätta vad jag tycker om dom!!


Stieg Larssons flickan som lekte med elden.

Första filmen var den bästa svenska film jag sett... så man hade väldigt höga krav på tvåan... men visst den var helt okey... men ändå vart jag lite besviken... den var inte lika gripande och spännande...men den var ändå bra...

Ice Age 3

ja, jag är en älskare av barnfilmer... ja inte alla... men typ Ice age, hajar som hajar, hitta nemo, bee movie, andra sidan häcken osv...sådanna filmer älskar jag... dom är lätta att titta på och dom är roliga och det är så sköna komentarer...
så åter till denna film... den var rolig och man fick sig så många goda skratt... då är det ju självklart komentarena, men även dom små konstiga figurena som jagar ekollon hela tiden... så den är klart sevärd....


Kommentarer
Postat av: Marie Andersson

Ahhh äntligen har jag hittat hit till din blogg =) Va kul att läsa om hur du har det, inte ofta man ses på msn nuför tiden tyvärr...

Hahaha javisst va Ice Age3 bra - så skön film =)

Hoppas du fortsätter ha det gott! /Marie

2009-12-12 @ 19:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0