Uppesittarkväll

1 gång per år så är det ett måste att ha en varsin bingolott...och självklart har jag inhandlat 3 st=) men vet inte om jag kommer att titta på det... det får vi se...
igentligen har jag inte tid att sitta här men man måste få vila lite åxå...
Gubben har ryggskott och ja, man får göra ALLT själv... hoppas att han är bra snart och att han inte hinner inse hur skönt det är att inte behöva bära en massa och göra så mycket....

Nu i kväll så var mamma och eddie förbi och ville att milo skulle öppna paketet från dom... dom kommer till oss i morgon men då kommer det att vara så mycket folk och dom ville att han skulle öppna i lugn och ro.. och jag kan lova att hans min var årets höjdpunkt... han fick en liten el polismotorcykel... och även en liten hund som skäller...men den var han livrädd för=)

lägger upp lite bilder....


Milos favorit syssla...titta på bilar...


Barnarbete på hög nivå :)




julklappsöppning en dag tidigare...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0