Äntligen

Säger bara ÄNTLIGEN!!!! Äntligen är denna pissdag över! Både jag och Milo ligger i feber och är förkylda...fy fan vad jag är less på att vara sjuk.... sen gör det inte saken bättre att man har varit vaken nästan hela natten....
men äntligen börjar dagen närma sig slutet =)

Orkar inte skriva så mycket nu! sen måste jag gå till Zebbe som är coollugn... så skönt att han är lugn...nöjer sig med att titta på tv och filmer....*skönt värre* iaf när man själv mår skit..

lägger även ut lite bilder från igår när vi var och badade=)






Kommentarer
Postat av: Cicci

Vilka underbara kort kusin, jag är så lycklig för din skulle, äntligen har du din lilla kille i din famn och är såå lycklig, du är världens bästa mamma och kusin ska du veta, älskar er massor!

2009-02-03 @ 23:16:16
URL: http://cicci83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0