ÄNTLIGEN!!!

Nu är äntligen stanken från röken borta, köket i ordning och andvändbart.Är helnöjd... På tisdag kommer mina nya kökstolar och i veckan ska vi lacka alla köksskåp, har målat stommen på alla underskåp och slipat luckorna nertill...överskåpen får vi ta vart efter...men det är SÅÅÅ skönt att äntligen vara någorlunda klar... så nu ska vi bara inhandla lite nytt till väggarna, gardiner osv...ska blir så kul...

Idag har Milo namnsdag! Trodde inte ens att han skulle finnas med...men på familjeliv står det Milo och Pia idag... Kul att han finns med tycker jag... Är ju så många som tror att jag hittat på namnet själv ju...Men jag ska berätta... googlar man på namnets betydelse så betyder Milo min kärlek och kommer från medelhavet, Milo finns även på latinska och betyder soldat... och det kan man ju säga stämmer ganska bra på han...
Milo är värkligen min kärlek och han är även en riktig soldat=) En riktig liten kämpe....

Kommentarer
Postat av: Marie

Va roligt.. då är det snart dax för en husasyn å en kopp kaffe då =) Jätte grattis till lilla Milo på hans första namnsdag :D

2009-02-22 @ 20:42:18
URL: http://metrobloggen.se/prettykallan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0