.

Idag kommer mina nya stolar till köket...snygga som tusan e de åxå =) ska in och hämta dom när tomas slutar jobba...
idag har jag städat av här hemma, eller rättare sagt så håller jga på att städa av... såg ut som bara den...slipdamm överallt, små tjabo bäbisar och massa grus... *suckar* men snart är det klart iaf...*skönt*

få se om marie och elvira kommer på besök...hon skulle skola in tjejen på dagis, så efter det kanske...*hoppas*

I går kväll när jag satt och matade Milo vart det svart som bara den... hade strömavbrott... hela våran gata, centralgatan mm var svart... så det vart att springa runt i huset med värmeljus och försöka hitta i huset... lättare sagt än gjort när det står bygg saker överallt...sen har man ju en svart hund som låg överallt där man skulle gå....men som tur var så varade det bara i en timme...fasiken vad vi är bortskämda emd el igentligen...

Nä nus ka jag fortsätta med städningen... nu är det toalettens tur=)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0