Fan Fan fan och åter fan!!!!

Då höll man på att bli hemlös då!!! Fan vad matt jag blir på mej själv....!!!!
Höll på koka Milos nappar!!! Och vad gör en annan då??? Milo började grina så jag gick och tog han och fick han att somna... sen satte jag mej vid datorn och JAA; jag glömde bort napparna... gick ut i köket och skulle koka mej lite gröt... men nepp... inge gröt... Hela nedre plan var rökfyllt... så det var bara att springa upp med Milo och lägga han under varma täcken... sen öppna fönster och dörrar.... Är kallt som fan här inne nu...röken är borta... men fan inte lukten....tänder massa doft ljus och så nu...eldar för fullt i vardagsrummet så vi har varmt och skönt där iaf till Milo vaknar... så det blir nog ingen promenad idag... MÅSTE få ut äckel lukten...
Smälta nappar luktar mindre gott kan jag berätta... FYFAN vad jag blir matt på mej själv ibland... men men det är som det är....Nästa planerade inköp är en brandvanare till köket/hallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0