Fortfarande sjuk

Ja, man har då fortfarande feber...Milos hade knappt nå feber nu på morgonen..*skönt* men det brukar ju inte vara så högt på morgonen heller, brukar ju stiga under dagarna...*stackarn* det gjorde riktigt ont i mammahjärtat igår och se hans glansiga ögon och se hur grinig han var... men jag säger bara tur att det finns alvedon, även till dom små...

Zebbe var här igår medans cicci jobbade... och gud vad jag älskar den ungen... han är så mysig, och Milo är heltokig i Zebbe... Zebbe var till stor hjälp igår, jag vet att barnarbete är förbjudet...=) Men han lekte med milo och sprang och dona med han hela tiden...så fort milo gnydde lite var Zebbe där och fixade med nappen, plocka upp leksaker eller bara lekte tittut med han... Sen gjorde faktist zebbe mej lite piggare åxå... fick upp och göra lite nytta, vilket gör att man vaknar till lite...

Nu kom även Tomas hem från jobbet...han har varit snorig ett tag han åxå... men nu ser det ut som även han har feber... och en karl som är sjuk vet ju vi alla hur det är med...fasiken så mycket skönare när han jobbar... men jag förstår ju att han inte orkar om han är sjuk... så idag ska jag pyssla om mina älsklingar...sen vid 13 tiden kommer Zebbe förbi...han skulle gå hit efter skolan medans cicci besiktar sin bil..Får se om hon ska jobba ikväll igen eller om jag mins helt galet... isf får gärna Zebbe komma förbi och vara här medans... och då gör man sig ork att laga riktig mat åxå...annars är det stor risk att det bara blir en macka...

Nä nu ska jag pyssla om mina sjuklingar och kanske titta på lite vänner...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0