Fredag!

Snart helg... IGEN!!!!
I morgon ska Tomas bort hela dagen/kvällen så jag och Milo blir själv hemma *skönt* Då får vi bara rå om varann och mysa som bara tusan =)Blir lite trist när han somnat... men men....
på Söndag ska vi till hans jobb och lacka köksluckorna....kul kul... Milo skulle vara hemma hos Cicci i några timmar då... Och jag kan lova att hon blev GLAD!!!! Som hon tjatat på att få ha han =) som alla andra.... 

Igår em/kväll var vi ner till Tomas jobb och grundade , slipade och tvättade alla luckor..... FY FAN, vad kul det var... jag sprutade alla luckor med grundfärg, slipade många och jag tycker det är skit kul =) kanske ska byta yrke till lackerare istället =) Frågade Tomas om vi inte kunde byta jobb ett längre tag... Men till svar fick jag bara ALDRIG I LIVET, skulle vägra göra ditt jobb.... vad är det för fel på det igentligen??? 
Det är ju inte direkt som alla tror... torka skit på gammlingar hela dagarna... det är ju inte allt för ofta man gör det med tanke på hur mycket man är där, sen är det ju så mycket annat man gör... och även roliga saker.... man känner att man gör något bra för andra... så det är jku inte bara torka skit ju =)

Jo det slutade med att jag fick 3 bäbisar igår=)en mini chippen som kallas för CJ (Chippen junior) ser lika ut som han, sen en svart/vit med en prick på ena kinden (kallas pricken) och sen en 3 färgad ( som inte kallas för något än) =)
Men rutan måste vara pantad hon... igår kväll skulle hon gå ut, men glöm det!!!! hon får fan stanna inne i några dagar...
så vet ni någon som vill ha en katt eller två så håjta till... blir dom långhåriga så är det 3 katter som är borta, men jag tror inte dom blir långhåriga, synd nog....

Nä nu ska jag sluta babla massa dynga =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0