Gomorron gomorron!

Ja, då sitter man här med kaffekoppen i högsta hugg och surfar runt lite=) Morgonstunden min =) *nice nice*
synd bara att jag tycker vi har det så jävlans kallt här hemma...*fryser som tusan* Ska snart fixa en brasa så det blir skönt att vara här=) Milo som vanligt är varm och go, fast å andra sidan så förstår jag det, som han jobbar hela tiden =)

Inatt chockade grabben mej.. han som brukar sova så bra på nätterna... men inte i natt då, han vaknade 03,33 och skulle ha mat, fast han åt jätte bra innan vi la oss (vilket inte hör till vanligheten) men ändå ska han äta mitt i natten... tillväxtperiod kanske!?? Snacka om jag var anna virrpanna när jag skulle göra maten till han... Började med att jag hade 3 ton grus i ögonen och såg inte några siffror på flaskan, inte heller såg jag vart vattennivån var heller... så jag fylde flaskan full och fick springa upp och töma så jag fick rätt mängd i flaskan... sen kommer jag inte ihåg så mycket mer än att han åt upp väldans fort...

Undra sa flundra om gädd var en fisk....
Tjabo är i storvik hos sandra igen och hon skulle lämna han i går men det ville hon inte när vi messade igår kväll... hon ville ha han i några dagar till...*skönt för oss* men satan vad det är lugnt här hemma utan han... men man saknar han åxå...konstigt att man kan både sakna och tycka det r så himla skönt utan han...ja ja...

få se om det kommer mer snö idag då...skulle komma vid 14- tiden...*hoppas inte* tycker det räcker nu.. jag vill verkligen ha vår...och det är NUUU!!!

Nä nu ska jag försöka få nått gjort...en brasa kanske=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0