Gomorron på er!!

Då var det morgon igen och jag börjar bli piggare... Milo hade högre feber igår än han haft de senaste dagarna... men han är ganska pigg emellanåt... men inte lika pigg som vanligt...
I natt måste jag haft min febertopp eller nått... vaknade 00,57 hade panik i kroppen för att tomas sovit över och milo var helt tyst i sin säng... men ganska snart insåg jag att han sov som en stock och att klochan inte var 06,57 som jag trodde... var även sjöblöt och håret var aldeles fuktigt och äckligt...lärade gå ut på balkongen och svalka av mej lite...
sen fick jag böka om i sängen för det var fuktigt och äckligt... sen somnade jag gott och vaknade vid halv 4 med ett ryck igen... och efter några minuter vaknade killen åxå... har ju inte hämt på jätte länge att han vill äta på nätterna... men jag matade han och sen sov vi vidare till 7...och vi som brukar sova till 9 tiden varje dag... men skönt att vara uppe i tid..

Nu på fm kommer Tuvali hit... ska vara barnvakt till henne medans stefan åker och tittar på ett jobb i borlänge och therese jobbar....hon är ju så fäst vid milo lilltjejen!

Nä nu är killen trött igen...
höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0