HALLÅ PÅ ER

då var man tillbaka här igen då=) har inte skrivit på några dagar då jag inte känt mej så pigg... har blivit förkyld...IGEN.... Fy fasiken vad jag är trött på detta!!! men men... Varför ska man vara pigg och må bra för???

i Helgen så har vi inte gjort så mycket... jag jobbade på fm i lördags...sen vart det soffan hela dagen, var helt slut när jag kom hem, frossa, tung i huvudet och matt i hela kroppen...så det vart att slappa hela dagen och plöjde igenom en massa vänner...så nu är säsong 2 slut åxå...men vilken tur att jag redan köpt säsong 3 & 4...kommer vilken dag som helst=)  sen budar jag även på säsong 5 på tradera... Hoppas att jag får den tokbilligt =)
Sen i går skulle vi till olles möbelhus och titta efter en ny sängram... men såklart att det var stängt på söndagar...så då vart det in i köpis och handla lite mer kläder till milo...och fan om man hade mycket pengar...vad jag hade handlat kläder till han då...i större storlekar så han har sen när han växer i dom.... köpte en mössa, slipover, byxor, bodysar och ett par blöjbadbyxor...Vart inte ens 200 kr...fan vad kul det är när det är 50% på reapriset...fynda fynda=)

I dag hade vi tänkt att gå upp på bruket en vända och handla lite...sen bär det av till Hoforshallen och bada med killen...ska bli så kul...nu när han äntligen har sådana blöjbadbyxor... kan ju lätt hända en olycka i vattnet annars...och det är ju mindre trevligt=)

Nä nu ska jag leta fram mina badkläder... var ju ett tag sedan man badade...eller nja jag badade i mamma´s tunna för några veckor sedan...men dom badkläderna sätter man inte på sig bland folk =)

höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0