Irriterad!!!

Nu är jag såå irriterad!!! Har nyligen ringt och haft ett samtal med min morfar ang hur jag uppfostrar min hund!!! Varför ska dom som inte ha hund berätta för mej hur jag ska uppfostra hunden??? Han ska tydligen få göra som han vill... Skulle jag låta han göra det då får man höra att man har då ingen pli alls på sin hund och att han är odräglig osv... Jag gör mitt bästa och försöker få han att veta vad som är rätt och fel... så gör han fel så måste man visa att han gör fel!! Eller???
Igår kom mormor och morfar hit och tjabo hoppade upp på morfar bakifrån så han höll på att falla i backen.. självklart skällde jag på hunden.... sen pratade jag med mamma och fick höra att jag skulle då inte ha någon hund, jag var ju så le mot han och bara skäller.... ALLT man gör med hunden är fan fel.... Jag blir så jävla less.... Nästa gång faller gubben i backen och han är ju inte direkt 20 år nå mer... då får man höra att hunden är ju knäpp i huvudet och en sådan hund kan du ju inte ha kvar.... FAN vad matt jag blir....
Nu sa jag åt gubben att har han några problem får han vända sig till djurens vänner så får dom göra en bedömning om jag är lämplig som hund ägare eller inte!!! Och anser dom att jag är lämplig så kan han knipa igen sen....
Less som satan!!!Fler som har invändningar så är jag tacksam om ni tar det med mej och ingen annan!!!

Kommentarer
Postat av: jessica

Kan då aldrig tänka mig att ni gör eran hund illa på någe vis...!

2009-02-18 @ 23:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0