LAB

Idag ska jag och Milo upp på Lab och ta allergiprover på han... Nu ska man äntligen få svar vad han reagerade på!!! Fast inte idag då... kommer nog inom några veckor eller så... men man börjar iaf se ett slut på det hela...men jag tror iaf att det är fisk/Skaldjur!!! Men snart får vi svart på vitt...*skönt*

Har fött önskemål på att sätta ut bilder på sänggaveln... gör det senare under dage. =)


Igår kom Micke förbi och häsade på!!! Blir så glad när han kommer...det är ju inte allt för ofta nu för tiden... Han åker till slovenien och jobbar stup i ett... är hemma 1,5 veckor sen åker han och jobbar i närmare 2 veckor sen hem och tillbaka..... fast nu började dom bli klar där..så ev en vända till i början på mars trodde han det skulle bli...

Nu ligger Milo och sover som en  stock...jag skulle passa på att gå upp och städa av en snabbis..men jag MÅSTE sitta här och titta igenom allt och ha kaffe i högsta hugg =) men men...blir ett senare problem=)

Nä nu ska jag surfa vidare!!!
BYE BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0