Måndag igen då

nu var det några dagar sedan jag satt här och skrev... men det har inte vartit så mycket att skriva om heller... jag jobbade fredag kväll och lördag fm... sen på lördagen efter jobbet drog vi in till valbo... Köpte en bänk till v-rummet, nya skålar till hunden, tavelramar, 2 nya fiskar mm mm....sen när vi kom hem och skulle montera ihop bänken vi köpte så var den svart och inte vit som vi köpt...så tomas och crille blåste in igen=)
Igår var tomas på jobbet, och jag och milo städade och plockade lite... sen vart det mysa på soffan igår kväll, men jordnötteringar, cola och 2 filmer =)

Idag ska vi ta en promenad på fm, sen till 13,00 måste jag vara hemma för då kommer min gofis Zebbe hit efter skolan... Måste komma ihåg att köpa katrinplommon till milo åxå. han är lite hård i magen... men det är mitt fel.... gav han lite blåbärspure på gröten =( så nu lär jag hjälpa han att få ut det åxå...tur att han inte lider av det än...men det kan ju vända fort...

Nä nu ska jag ladda kaffepannan =)
Höres



Kommentarer
Postat av: Stina

Har oxå en kille med känslig mage... så här är mitt tips... ge honom päronpure varje dag... då ska du se att inget annat som du ger honom kommer stoppa magen på honom.

Kram

2009-02-16 @ 10:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0