Morron morron!!!

I morse var jag extremt sjukt jävla trött... vi la oss tidigt och jag har sovit bra, så jag förstår inte varför... men trodde det vara ett jävla skämt när milo vaknade... drog täcket över huvudet och tänkte snälla lilla du..SOV!!!!! sen tittade jag på klockan och oj, 10 över 8....*skäms anna* mmm, inte sova hela dagen... så det var bara att kliva upp, fast man är trött som tusan!!!
Men nu har jag satt på kaffe och bara väntar på att det ska bli klart...är sjukt kaffe sugen!!!*evig väntan*

Idag ska jag upp på apoteket och hämta ut mat till Milo... sen hoppas jag att dte är killen som tar emot oss...för han ska fan få höra....*arg*^Vilket stolpskott, vilken stjärna, vilket miffo/pucko, vilken jävla idiot... ja, listan kan bli lång!!! Han har sagt att milos mat ska jag ringa ett nummer och beställa hem maten, sen är det bara att hämta ut på apoteket... Jag fick en hel hög med papper som jag skulle läsa igenom hur allt fungerade... men NÄÄÄ, ändå fick inte jag beställa mat.. jag behövde en PIN kod.... men inte fan hade jag fått någon sådan av puckot här uppe helle...så jag fick skälla och bråka som fan för att dom skulle skicka mat till apoteket... Är det meningen att sjuka barn ska att riskera att dö för att apoteket gör fel??? Ska milo vara utan mat för att dom pratar om saker som dom tydligen inte vet ett skit om??? Vilka idioter!!!

nä nu ropar grabben på sin mamma
höres

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ah men shit! Man slutar aldrig förvånas! Synd att vi inte bor i usa, då hade du kunnat stämma dom och få en herre j*vlans massa pengar ;)Hoppas de går bra att hämta maten iaf. Kraam

2009-02-13 @ 10:03:34
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0