Morron morron

I går var jag och Milo, camilla & Lucas på badhuset och badade... kan lova att Milo älskade det=) han var helvild i vattnet och hade ett jätte leende på läpparna... så det var inte sista gången kan jag lova =)(kommer bilder sen)

Sen idag kommer Zebbe hit medans Cicci jobbar...var så längesedan jag var barnvakt till min gozebbe=) få se hur pigg han är ikväll.. stackarn har haft feber i flera dagar... men är piggare...men få se till kvällen hur det blir då...
Camilla och ev Nova li skulle komma förbi senare... har inte sett henne sen hon var jätte liten...så hon har nog blivit jätte stor nu...

I natt har det varit en vidrig natt...Milo har sovit halvoroligt och jag vaknade av han kl 01,30 ca...sen kunde inte jag somna om för att Tomas har snarkat värre än en gris... han är nog förkyld han... bara då han snarkar så extremt mycket...sen när kl var 7 lyckades jag somna om... så 08,55 vaknade killen och det var bara att kliva upp... hade/har en sådan huvudvärk att jag håller på att bli galen... alvedon, jo om det fungerade hade det ju varit toppen...men det är bara att bita ihop och hoppas att det blir bättre efter en kanna kaffe=)

Har nyligten ätit frukost... kokt ägg... kom att tänka på att första människan som kokade ägg måste varit galen... luktar ju skit, och hade det varit jag så hade jag inte stoppa det i min mun kan jag ju säga... tur det inte smakar lika som de luktar...
Nä nu ska jag hitta på nått vettigt att göra...

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0