Patetiskt

Måste bara skriva av mej lite... Fan vad vissa människor är patetiska... fy fan säger jag bara.... ursch, fy och BLÄÄÄÄ
Vem gillar Linda Rosing??? Det är ju inte många!!! Varför försöker man vara lik henne??? sjukt....*loser*

så då fick jag det skrivet.... *skönt* och inga namn givna heller... mer än lindas då... men jag tror knappast att hon är in och läser min blogg...skulle faktist bli mäkta förvånad då =) hihi

idag ska vi in och hämta korten på min lilla prins...ska bli såå kul att se hur det blev...*spännande spännande*
Sen ska vi in på Ikea och köpa ben till sängen..har nu tröttnat på att ligga på golvet...sen ska vi nog titta ut någon snygg sänggavel... väntar in pengarna på från den förra sängen... fast jag gillade den verkligen...sen är det lite synd då vi har lackat sängborden efter förra ramen....*osis* men men, får leta efter nått liknande då...annars blir det att köpa ny säng och måla om den då....men det känns ju inge kul alls...

ska man hitta på idag då??? tänkte ev gå och hälsa på en kompis men så skulle tomas komma hem på lunchen, och då kan jag köra tillbaka han till jobbet och låna min bil på em.... så kan vi åka till henne då...om hon är hemma vill säga....

Men idag tycker jag iaf att jag förtjänar MAX!!!!!!!!!!!!Var ju år och dar sedan.... kan inte ens komma ihåg när...eller Monroses..åhhhh, vad gott det låter.....hmmm, beslutångest....

Milo borstar sina små gaddar
*saknar dej Zebbe*

Inte alla som sover i en bilpåse heller =) såå tuffa.... igentligen grönjävligt fula...men tuffa =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0