skruva, Tvätta, slipa!!!

Så ser min dag ut...ska  skruva ner lådorna och några skåp, tvätta dom sen slipa dom...så man får lite färg på luckorna snart...ska bli så kul... bara vi hittar rätt färg...lättare sagt än gjort... men men.... bara titta i våran hall... ville ha grå panel, vi köpte en grå bets...men vad hände?? Jo det vart grönt och såg vidrigt ut... var vi och köpte en färg i grå istället... och hur blev det då??? JOOO; jag fick en BLÅ panel....
ska jag få röda luckor nu tro??? Ska ha en grå färg...men vi får se hur det blir när färgen är på plats....

Nä nu ska jag fylla på kaffe och skruva ner de sista...

Kommentarer
Postat av: cicci

tack kusin!!Älskar dig och milo massa!!Pussar

2009-02-23 @ 20:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0