Snart helg igen!

Då är det snart helg igen då!!! Tomas gick till jobbet idag, han kände sig mycket piggare sa han, men jag vet att han har mycket jobb att göra nu, därför går han till jobbet för att slippa gå ut och göra det i helgen...tycker faktist synd om han... för jag tycker att är man sjuk så är man sjuk. och då ska man inte behöva jobba om man inte orkar... men men

Milo är mycket piggare idag... änså länge iaf... igår var han åxå pigg på dagen. sen kom febern tillbaka senare under dagen...själv vågar jag inte ta tempen...Bättre att inte veta hur sjuk man är... jag känner att jag inte är feberfri men börjar gå åt rätt håll nu iaf... ska försöka städa av här lite idag...sög av ävervåningen igår och trodde jag skulle dö innan jag var klar,..så får se hur det går idag... men jag bara måste.. innan mina mini hundar & minikatter + en och annan råtta äter upp oss...

nä nu vill lillkillen att jag kommer och roar han... Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0