Stora killen!!!

7040g och 66 lång är min kille nu!!! SÅÅ Stor =)

Vi var hem till Marie och fikade, men lilla Elvira var på dagis! så Milo fick inte träffa tjejen, ja, inte jag heller för den delen....Men vilken mysig lägenhet dom hade...gammaldags och jätte mysig... ska jag flytta till lägenhet igen så blir det där i området tror jag...lugn och mysigt... Men Tomas vägrar sätta sig i lägenhet... men ska vi sälja huset och leta efter "drömhuset" så måste vi nästan sätta oss i lägenhet...för man kan ju faktist inte stå med 2 hus...det fungerar ju inte!!! men men. det är nog bara en dröm... kommer nog bo kvar här när milo är 20 och flyttar hemifrån...

När vi gick från Marie så gick vi en vända extra så milo fick sova så han är pigg och glad när mormor och morfar (milo´s)kommer förbi på em....var ett tag sedan han träffade dom nu...så han blir nog glader =)
Nä nu vaknade han till igen... han vaknade ca 5minuter efter att vagnen stannade...så jag tog in han men han var fortfarande trött så han fick ligga på soffan och mysa...men nu har han vaknat till liv igen..så jag lär gå och roa min son lite...
höres 

Kommentarer
Postat av: Johanna & Joline

Oj! Stora killen :) Gud va dom växer fort dom små liven. Måste ses snart igen, va himla trevligt tycker ja :) Kraam på er

2009-02-12 @ 16:24:29
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0