Till dej!

Jag är SÅÅÅ glad för din skull....
Äntligen har du träffat någon som bryr sig om dej och ser dina bästa sidor och uppskattar dom, till skillnad från stolpskott och syltryggar du tidigare haft! Han värkar inte tar dej förgivet och uppskattar att få vara i din närhet...
Äntligen kan jag se att du ler, inte bara ett vanligt leende utan du ler med hela kroppen, du utstrålar glädje!!! Det verkligen sken om dej när du kom förbi...
Jag är så glad för din skull!!! Hoppas att han är lika bra som det värkar...
Älskar dej gumman!!!

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Cicci

Tack min älskade kusin, jag är bara så lycklig, du får nog träffa han på söndag=P Puss älskar dig!

2009-02-25 @ 13:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0