Tillökning i familjen Hodén/ Sundberg

Då har vi fått ny familjemedlem.... Rutan har fått 1 kattunge och flera är på G!!!! Hoppas att dom blir långhåriga... isf har jag 3 st tingade...så jag hoppas verkligen... men svårt att tro då ingen i tidigare kulla blivit det...Men det är konstigt, för hon är ju långhårig ju...
Den första ser svart/ vit ut... jätte söt... välskapt och har legat i min hand medans rutan fick värkar....=)

Igår kom Milos fastrar förbi och hade varit i valbo och shoppat loss på Name It...3 tröjor och 3 par byxor... blir kanon... dom hade köpt de flesta i 74... han har jätte dåligt med kläder i 74... men vi provade en huvtröja st 74 på han och den kunde han ha... och idag har han ett par av byxorna på sig som åxå sitter bra, lite långa i benen bara... men han är såå snygg nu så=)
Tusen tack för det jenny och helen!!!

idag tänkte jag sy...så jag får upp mina nya gardiner i köket någon gång...ser ju förjävligt ut nu...men men....Och jag är urkass på att sy... men det går nog....
Nu sitter jag här med kaffe och Milo ligger på golver och leker... han var så snäll mot sin mamma idag...som fick sovmorgon till 8,30... han vaknade kl 6 och ville inte somna om... men tillslut så =)

Nä nu ska jag surfa runt lite innan det är frukost för killen!!!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0