Tisdag

Nu sover lillpysen efter en portion gröt och massa bus... så då är det dator och kaffe stund för mamman =) *love it*
Det är liksom min egentid på morgonen, för på em blir det inte mycket sova för grabben... så ska man vara vaken och busa....

Idag ska vi gå och bada igen=) *nice* är så kul att se han i vattnet...han älskar det verkligen... Faster helen skulle följa med oss idag... fast jag fick tjata på henne massor =) men min taktik med sms bombning fungerade =) hihi
Bra att hon får göra något vettigt på dagarna...sen i kväll kommer hon nog att rusta förfullt där hemma...igår la hon in nytt golv i hallen...(måste upp och titta hur det blev)

Här har det inte hänt så mycket sen sist... JOOOO, tomas och crille satte upp den nya sänggaveln igår... den vart grymt snygg... fast lite för hög...men helt okey!!! *nöjd*

Nä nu ska jag in på tradera och titta hur mina aktioner går.....

Bye

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lägg in bild/bilder på nya sängen, blev himla nyfiken :)

2009-02-17 @ 19:37:03
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0