--

Fan för FK... jag har kompleterat det jag har lämnat in och tagit FP på lördagar och söndagar de veckor jag jobbat och då har dom tagit bort att jag vill ha betalt mån-fredag... vilka idioter... hur fan tänker dom??? Så över en vecka är inte utbetalt..så nu skulle en handläggare titta igenom allt och ev göra en kompletteringsutbetalning...men NÄR???? vilka puckon...
Sen gör det inte saken bättre att jag ringde till Tomas för att berätta och han är skitsur och grinig... *suckar* fy fan vad jag ångrar att jag klev upp idag...
Vad är bäst? en snäll snusande gubbe eller en snusfri surpitt till gubbe???? fattar inte hur han orkar med sig själv när han är sur och grinig 80% av dygnet... resterande så sover han.... hoppas att det blir bättre snart... Men jag är stolt över att han lyckas sluta iaf =) synd bara att jag inte har den styrkan i mej... önskar att jag skulle kunna sluta röka, men då blir det att han kastar ut mej ganska snabbt skulle jag tro... sen hur kul skulle det vara för milo då??? men en snusfri surgubbe till pappa och en le gammal kossa till mamma och dom skulle vara i luven på varann hela tiden...NÄÄÄ, så illa vill jag inte min son!

Nä nu ska jag leta på nå bra kläder att ha på sig när vi ska ut och gå... jag, milo och tjabo..blir så spännande... ska bara vänta in sängfan.... sen när gubben kommer hem så blir det att åka till sandviken och hämta halva soffan och farmor skulle komma och sitta med milo medans vi åker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0