BVC

Idag har vi varit på BVC och fått vaccination...snacka om att han vart förbannad... men som tur var så gick det över lika fort igen =) han har vuxit en massa åxå... min lilla kille börjar bli stora grabben...snart är han 18 år och vill flytta åxå *snyft*
han vägde 6520g (sist 5590g), 63 lång (sist 58,7)

Senare ska vi följa emd helen till falun... hoppas att vägarna ser bra ut...

Igår fick jag mina två soffor sålda åxå...kul... först kom det ett par från avesta och köpte hörnsoffan och sen kom det en Hoforstjej och köpte den vi har ner...men hon skulle flytta nästa vecka och skulle hämta den då...det blir ju kanon det då våran kommer i början på nästa vecka...skulle vara trist att vara utan över helgen=)*men vad jag längtar efter den nya...ska bli så skoj

Kommentarer
Postat av: Johanna o Joline

Åh, han börjar bli en stor kille ;) Våran lilla dam vägde 5980g och va 63 lång när vi va på bvc i tisdags. Har Milo reagerat på sprutorna nå? Tänkte på feber o.s.v.? Joline har inte gjort de som tur är :) Hoppas allt är bra med er! Kramar från oss

2009-01-15 @ 11:56:55
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0