=)

ja då var det fredag igen då... idag ska jag bara slappa och mysa på dagen sen i kväll blir det att jobba igen...*kul kul* Sen när jag kommer hem så har jag beställt ost och kex och ett glas vin av min gubbe =)
Nu sitter jag och väntar på att folksam och försäkringskassan ska höra av sig...
När jag väntade Milo tog jag en gravidförsäkring och eftersom födseln vart som den vart så ska jag få ersättning för det...tur man tog försäkringen =)
sen måste jag meddela FK att jag ska jobba då jag har FL idag...*suckar* jävla strul.... men men.... sen måste jag även ha mer papper från dom så att jag kan söka mer FL.....

Nä nu ska jag göra mej lite klart och äta en bit frulle innan vi ska mysa här hemma =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sök föräldrapenning på nätet. Hur lätt som helst och så kan man ändra själv hur man vill.

2009-01-09 @ 16:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0