.....

Ja då var det barnbidrags dag då...kan ju lova att det var välbehövligt....men fick anna nå pengar då??? NÄÄÄÄ!!!!Vilken tur att jag tackade nej till att åka till valbo idag... skulle in och köpa en stol till Milo...men får ta det närmare helgen om pengarna kommit då...
Snacka om att allt bara strular för mej....*irriterad*

Nu har jag nyligen varit ute och skottat snö... gjorde det även 3 gånger igår...det är ju helt sjukt....sen har dom inte plogat vägen än så jag har ett tufft jobb framför mej....
I dag ska tessan komma och fika...kul kul...går så långt mellan gångerna man träffar henne...synd nog...
sen tror jag att tomas ska hämta ved i kungsgården... så man kan ha det varmt och skönt här hemma... vi har ved kvar men inte så mycket...

Nä nu måste jag fixa mer kaffe...camilla med familj är på g
höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0