=)

Då har vi varit in till sandviken och handlat paket till Lova som fyller 3 år i morgon...Grattis grattis tjejen!!! ska hem till dom på kalas i morgon hade vi tänkt... När lucas fyllde år kunde jag inte komma förän dagen efter pga att jag satt på akuten hela dagen och hade ont...så i morgon ska vi iaf gå dit på kalas =)
Köpte även lite saker till Milo och tomas... Milo fick en blomma på 80 cm som spelar musik och är världens roligaste leksak för tillfället =) redan i affären så höll han på att äta upp den och jag fick inte ta den av han heller =) så vi fick plocka bort prislappen så hon kunde skanna den i kassan =) sen köpte vi lite strumpor till både Milo och tomas, själv köpte jag lite skurmedel och annat skit till hemmet... och JO, jag köpte mej en ny keps...

Nu ska vi snart ut på Kina och äta mat med freddy och Helen...smaskens...vad ska man ta för smarrigt tro??? Finns ju så mycket gott att välja mella....
Men innan jag ska göra mej klar blir det en cigg och sen när jag kommer hem blir det baylis *smaskens*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0