.

Då har man äntligen fått lite mat i magen...det vart köttfärssås och spagetti...mums de

Nu håller gubben på att ta ner vår gamla  säng så vi kan sätta in den nya i morgon och skicka tillbaka den gamla igen..ska även ta bort vaggan för milo så han får sova i spjälsängen ist... vaggan börjar bli lite liten för han då han kastar ut ena foten hela tiden och sparkar i väggen varje gång han rör sig...så det är verkligen dax synd nog... tycker verkligen om vaggan...men men, vad gör man inte när lillkillen börjar bli stor???

Snart är det dax att vakta på tradera så att jag får min vänner säsong 2 åxå... hoppas att jag lyckas....

Nä nu ska jag hjälpa gubben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0