=)

Nu har vi varit ute och gått på en promenad. var även hem till min mormor och hämtade cigg hon köpte när hon var till åland... så nu röker man billigt ett tag till då=) eller ja, billigt och billigt...billigare iaf=)
Fick även lunch där...smaskens med mormormat...

Sen pratade jag med mamma som var tvärdålig... tokförkyld och feber...Hon berättade att pappa var sjuk åxå... han har haft ont åt hjärtat igen...för ca 1,5 månad sen sa jag åt han att söka hjälpför då hade han åxå känningar... men nu hade det hållt i sig sedan igår kväll...så nu sitter dom på akuten och jag bara väntar på att få ett besked hur det går... Jag tror att det är kärlkramp... och även husläkaren trodde på det... men ville dom skulle åka inoch få någon att titta på det närmare....så jag hoppas att han kommer bli bra snart...man börjar ju oroa sig för gubbem!!! han är ju inte direkt 20 nå mer...

Nu ligger killen ute i vagnen och sover så jag måste nog titta till han igen
Höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0