=)

Nu är farsgubben på väg hem igen...*såå skönt* ska upp senare, mamma skulle komma förbi och hämta oss... ska springa in på blommsteraffären först och fixa en fin fin blomma till gubben...
Man har fått sig en riktig tankeställare nu...fan vad fort livet kan vara förbi, och inte minst för Eddie... man måste passa på att visa att man älskar han nu...för i morgon kan det ju vara försent....
Mamma skulle försöka att få eddie att inse att dom måste sälja huset nu.... Hon har ju velat det i många år...Men inte Eddie...få se hur det blir nu... han kommer ju inte att orka på samma sätt nå mer... och det är ju förståligt... fast ett problem... Jag vill ha deras hus, fast det ligger ju dumt och nära grannar och så... men jag vill verkligen ha det huset... fick frågan för mass aår sedan, men då ville jag inet alls... men nu vill jag... problemet är ju att vi redan har ett hus...och innan man kan sälja det så måste man bygga klart allt... och problemet är ju som vanligt pengarna...*suckar*

Nu har man iaf nyligén klivit ur duschen...*skönt värre* så snart kommer sussi förbi på sin lunch...är så kul att träffa henne... synd bara att det blir så sällan... och jag vet att jag borde gå hem till henne och hälsa på... men man får ju aldrig fingrarna i arselet och göra det....*fy skäms på dej Anna* men ska försöka bättra mej.....

Nä nu ska jag leta på kläder... ska nog inte sitta i morronrock när hon kommer...*skrattar*

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0