Fredag!

I dag ska vi in till Gimlins och välja ut de kort som blev bäst på Milo...ska bli såå kul att se =) sen blir det att stanna i valbo och köpa dräggellappar till killen... sen måste jag även titta om det finns ett bättre spjälskydd till sängen...
Han har ju börjat sova i spjälsängen och är väldigt livlig där i lär jag säga.... han snor som en propeller =) och spjälskyddet är lite för slappt eller vad man ska säga...så han drar ner det och sen ligger han med huvudet mot spjälorna...mindre bekvämt skulle jag tro...så måste titta om jag ser nått bättre...

Sen kommer farsgubben att få komma hem idag... *skönt* han skulle på röntgen i dag sen skulle han få komma hem...(om allt såg bra ut vill säga) han har fått massa mediciner sa han och han är sjukskriven till mitten av mars till en början... sen får han inte göra ett skit där hemma.... så man måste ju upp och hjälpa dom en del... iaf med gubbgöra.... som skotta snö och sådant....

Våran säng som var trasig vart ersatt med en nu! men när Tomas skulle skruva ihop den så var det bara skit med den åxå....så nu skulle vi få pengarna tillbaka istället...men vi får ju säkerligen inte de pengar vi lagt ut på frakten...det är ju trotts allt 1000kr...=/ Så än så länge så ligger vi på golvet och sover och kommer nog få att göra det ett tag...tills jag hittar en ny säng..och det gäller ju att man gillar den åxå, sen ska ju prislappen passa åxå.... det är inte det lättaste lär jag säga... men men...

Nä nu ska jag fixa frulle till lilleman....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0