Gomorron!!!

Ja då var det onsdag då! ikväll ska vi in till gävle och knäppa kort på Milo...ska bli så kul.... synd bara att han är jätteförkyld... snoret och ögonen rinner på han...men han är iaf pigg och glad...tack och lov... tycker så synd om han, förkyld och tänder på g...allt på en gång...sen var det ju inte längesedan han var förkyld...det var ju här i mellandagarna...

Snart skulle min mormor och morfar komma förbi och hälsa på.. var ett tag sedan man träffade dom nu! och deras bil har blivit stulen IGEN!!!! 2 gången på väldigt kort tid...tycker lite synd om dom, det kostar ju en del för dom varje gång iaf.....

och inte har jag fårr nått barnbidrag än heller...*irriterad* jag hatar verkligen januari månad...man är ju luspank och det är det värsta jag vet... finns inget värre... 16,50 på kontot...såååå kul.....

nä nu ska jag gå och ta en kopp kaffe...NICE NICE!!!

höres

En liten suris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0