Gomorron

Morronstund har guld i munnen??? näää, Morronstund har bly i arselet...man är seg och lat innan man kommit i gång kan jag lova...Lillkillen är iaf klar, vi har kladdat med en massa gröt & pure så mamman fick städa köket....*skrattar* ja , han är då so go killen när det ska matas, och går det för sakta så gallskriker han.... men nu ligger han på soffan och sussar så sött....
Då passade jag på att sätta mej här och dricka lite kaffe och titta hur mina aktioner på tradera går...
Sen har jag lagt bud på massa vänner säsonger igen =) 2,3,4..så jag hoppas att jag får dom så jag kan kolla igen...det är ju såå bra...sen när jag har alla 10 och inte har nått att titta på igen så tänkte jag satsa på two and a half men... diggar ungen skarpt där..han är ju bara för cool =)sen blir det kanske scrubs....Ja, då vet alla vilken sjuk humor jag har då *skrattar*
I dag ska jag packa ner min säng, för i morgon kommer nya =) även soffan (iaf halva) kommer i morgon!!! Äntligen får man se hur det blir... och man kanske får lite bättre plats på kvällarna...Milo tar ju upp hela själv, så jag får lägga mej på armstödet..och det är mindre skönt kan jag lova.... men vad gör man inte för sin prins ska ha det bra????
Skulle även behöva städa här hemma, men jag är så jävlans less på att alltid städa och plocka...hatar det, men det roliga är att jag hatar att ha stökigt ännu mer....så hur blir dte i slutändan??? jo jag städar...sen är det bäst att städa när gubben jobbar...Annars blir vi bara sur och irriterade på varann....killar och städa går inte så bra ihop...damma vad är det??? räcker det inte med att dammsuga??? sen dammsuger dom först, sen plockar dom undan... jag förstår inte...är det någon kurs killar få gå på i skolan eller??? alla gör ju lika, kursen måste heta reta upp kärringen eller nått....

Fan vad jag skriver en massa skit....ja ja, ha det så länge


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha kurs i att reta upp kärringen =) Vet du vad jag tror det handlar om, Conny gör ju lika. Om dom gör sådär när dom städar tillräckligt många gånger vet dom att vi tröttnar på att dom "städar fel" så då gör vi det hellre själva och dom slipper undan!

2009-01-26 @ 15:41:01
Postat av: Camilla

Haha bästa beskrivningen någonsin... "morgonstund har bly i arslet" =) Helt sant!!!

2009-01-26 @ 15:42:14
URL: http://www.metrobloggen.se/curlingmamman
Postat av: Camilla

Hmmm... jag kommenterade två olika inlägg men dom hamnade under samma blogginlägg... Jaja det var väl inte hela världen!!

2009-01-26 @ 15:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0