Hallå

I dag har jag haft besök av min mormor och morfar... kul att dom dök upp här hemma. är ju inte speciellt ofta det händer om man säger så...
sen kom tomas hem på lunchen och lämnade bilen=) så då åkte jag hem till Jeanette och fick mej en kopp kaffe och en pratstund...alltid lika trevligt =)
När jag var där fick jag ett mess av Helen att hon hade det jättetrist så då åkte vi upp till henne och hälsade på en stund...
Så nu håller jag på lagar mat och tomas leker med grabben... sen ska jag hänga tvätten och sätta på soffdynorna som jag tvättade igår=) skönt att soffan äntligen blir ren och fräch igen=) nä nu lär jag titta till köttbullarna..

höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0